صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود سریال تلویزیونی دودکش

 

Doodkesh TVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت پانزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

doodkesh دانلود سریال تلویزیونی دودکش

 

نام سریال: دودکش

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۳۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

بازیگران: هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، شهین تسلیمی، نصرت میرعظیمی، سید رضا حسینی نوید خداشناس

خلاصه داستان: سریال دودکش درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و  یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد که داستان این سریال ۲۶ قسمتی را تشکیل می دهد و …

 

.: ادامه مطلب :.

دی وی دی پلیر قدرتمند DVD X Player 5.3.4 Pro

DVD X Player نخستین پلیری است که تمامی DVD های مناطق ۶ گانه دنیا با کدینگهای خاص هر منطقه را پخش می کند. این پلیر تمامی دستگاههای DVD-Rom را به استثنای سری Matshita DVD-RAM ، Sony VAIO و Toshiba Satellite حتی اگر کد مناطق آنها هم تغییر کرده باشد پشتیبانی می کند.
این پلیر قادر است فایلهای DVD دلخواه شما را به فرمتهای قابل پخش برای دستگاههای پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod, iPhone, Sony PSP, Zune, Blackberry, Zen, Smart Phone, PMP و… ضبط کند.
DVD X Player فایلهای تصویری و صوتی با کیفیت بالا (Dolby & DTS) را به همراه عملیاتهای دیگر از قبیل ضبط DVD ، نمایش عکس و فایلهای DV ، کپچر تصاویر و… را پشتیبانی می کند. همچنین این پلیر فایلهای با فرمت DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و فرمتهای متداول اینترنتی را هم پشتیبانی می کند. این پلیر با سخت افزارهای مختلف سازگار بوده و روی سیستم عاملهای ۹۸\۹۸ SE\ Me \2000\ XP\Vista قابل اجراست.

 

dvdplayer دی وی دی پلیر قدرتمند DVD X Player 5.3.4 Pro

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: برنامه dvd player برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار, نرم افزار dvd player قوی,
  • استخراج منابع یک دی وی دی با AoA DVD Ripper 5.2.2 Portable

    حتما تا به حال با DVDهای تصویری برخورد کرده اید که خواسته باشید آنها را در کامپیوتر خود اجرا کنید. دانلودها برای شما با این نرم افزار این امکان را فراهم می سازد. AoA DVD Ripper نوعی نرم افزار برای کپی برداری از فایل هایی است که درون یک DVD رایت شده اند. شما توسط این نرم افزار می توانید تمامی فایل هایی که به صورت یک DVD تصویری در یک DVD ذخیره سازی شده اند را با فرمت قابل اجرا در ویندوز استخراج و ذخیره سازی نمایید. این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست محصولی از شرکت نرم افزاری و برنامه نویسی AoA می باشد و در حال حاظر در بازارها به فروش می رسد. اما دانلودها این افتخار را دارد تا آن را به طور رایگان به شما عرضه نماید. محیط بسیار کاربردی این نرم افزار از ویژگی های بارزش به شمار می رود. همچنین شما می توانید عملیات استخراج و ذخیره سازی را به همراه ویرایش کیفیت انجام دهید. توانایی رایت همزمان از DVD-ROM به DVD-WRITER و یا توانایی استخراج صداها به صورت جداگانه و یا سرعت بسیار بالای انجام عملیات در این نرم افزار از ویژگی های این نرم افزار است که باعث می شود بهتر از دیگر نرم افزارها جلوه دهد.

     

    dvdrip استخراج منابع يك دي وي دي با AoA DVD Ripper 5.2.2 Portable

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: حتما تا به حال با DVDهای تصویری برخورد کرده اید که خواسته باشید آنها را در کامپیوتر خود اجرا کنید, دانلودها برای شما با این نرم افزار این امکان را فراهم می سازد, AoA DVD Ripper نوعی نرم افزار برای کپی برداری از فایل هایی است که درون یک DVD رایت شده اند, شما توسط این نرم افزار می توانید تمامی فایل هایی که به صورت یک DVD تصویری در یک DVD ذخیره سازی شده اند را با فرمت قابل اجرا در ویندوز استخراج و ذخیره سازی نمایید, این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست محصولی از شرکت نرم افزاری و برنامه نویسی AoA می باشد و در حال حاظر در بازارها به فروش می رسد, اما دانلودها این افتخار را دارد تا آن را به طور رایگان به شما عرضه نماید, محیط بسیار کاربردی این نرم افزار از ویژگی های بارزش به شمار می رود, همچنین شما می توانید عملیات استخراج و ذخیره سازی را به همراه ویرایش کیفیت انجام دهید, توانایی رایت همزمان از DVD-ROM به DVD-WRITER و یا توانایی استخراج صداها به صورت جداگانه و یا سرعت بسیار بالای انجام عملیات در این نرم افزار از ویژگی های این نرم افزار است که باعث می شود بهتر از دیگر نرم افزارها جلوه دهد, dvdrip استخراج منابع يك دي وي دي با AoA DVD Ripper 5,2,2 Portable ویژگی های کلیدی نرم افزار AoA DVD Ripper 5,2,2: - تبدیل فرمت های تصویری به (AVI (DivX, XVid, MPEG4…), VCD (MPEG1), SVCD (MPEG2 - کپی کردن DVD به Div-x بدون کاهش کیفیت - استخراج صدا از یک DVD تصویری - توانایی کپی برداری سه منظوره - کپی برداری به آسانی هرچه تمامتر (در سه مرحله) - سرعت رایت و کپی برداری بسیار بالا - خاموش کردن کامپیوتر بعد از اتمام عملیات (اختیاری) - تهیه نسخه پشتیبان (BackUp) قبل از انجام عملیات - و… password استخراج منابع يك دي وي دي با AoA DVD Ripper 5,2,2 Portableپسورد فایل: www,downloadha,com download استخراج منابع يك دي وي دي با AoA DVD Ripper 5,2,2 Portableلینک دانلود – 6,8 مگابایت | لینک کمکی ,
  • ویرایش در فرمت فلش با Flash Video Studio v3.01

    فایلهای SWF فلش به خاطر حجم کم , زیبایی اثر و انعطاف پذیری بالا در دنیای اینترنت و صفحات وب بسیار گسترده و فراگیر شده اند . تا به حال خواسته اید که یک تکه از فیلم خود را در وب سایت خود پخش نمایید ؟ پخش آن بصورت فایل های تحت پوشش مدیا پلیر میتواند دردسر های متفاوتی برای خطوط مختلف با سرعتهای گوناگون به وجود آورد . بنابراین بهترین راه تبدیل این فیلمهای کوتاه به صورت انیمیشن های فلش و قرار دادن آنها به این صورت در وب است . شرکت نرم افزاری IncrediTools نرم افزاری آسان , جدید و در عین حال قدرتمند تحت عنوان Flash Video Studio داراست که قادر به تبدیل اکثر فرمتهای ویدیویی به فرمت های SWF و FLVماکرومدیا فلش می باشد.

     

     flash ويرايش در فرمت فلش با Flash Video Studio v3.01

     

    .: ادامه مطلب :.

    مدیا پلیر قدرتمند Zoom Player Home Premium v7.00 Final

    حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.
    Zoom Player Home Premium برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

     

    zoomplayer مدیا پلیر قدرتمند Zoom Player Home Premium v7.00 Final

    .: ادامه مطلب :.

    تبدیل فرمت دی وی دی با استفاده از ۱DVD Ripper

    این برنامه برای تبدیل فرمت فایل هایی که با فرمت دی وی دی می باشند به کار گرفته می شود . از این نرم افزار می توانید به عنوان مبدل فایل دی وی دی برای کپی بر روی وی سی دی استفاده کرد . همچنین برای تبدیل دی وی دی های ۹ گیگ به ۴٫۷ گیگ به کار می رود . این برنامه دارای فرمت های خروجی از جمله انواع MPEG,Avi,Divx,Mpeg2 و غیره می باشد و از مزایایی آن می توان به سرعت بالا در تبدیل و رابط کاربری زیبای آن اشاره کرد.

     

    1dvd ripper تبدیل فرمت دی وی دی با استفاده از 1DVD Ripper

    .: ادامه مطلب :.

    تبدیل فرمت های ویدئویی DivX با استفاده از ۴Easysoft DivX Converter 3.1.16

    ۴Easysoft DivX Converter نرم افزاری است قدرتمند جهت تبدیل فرمت های ویدئویی DivX به یکدیگر ، که در کمترین زمان ممکن قادر است تمامی نیاز های شما را به عنوان یک Converter برطرف کند. این نرم افزار قادر است تا فایل های ویدئویی مورد نظر شما را به فرمت هایی نظیر AVI, MP4, WMV, MOV, M4V, FLV, SWF, 3GP و یا فرمت های صوتی نظیر MP3,Wav,Wma نیز تبدیل کند. همچنین فرمت HD نیز توسط نرم افزار به طور کامل پشتیبانی می شود و در لیست برنامه فرمت های دیگری نظیر H.264, HD AVI, HD MPG, HD TS, HD WMV, HD MPEG 4, HD MOV, HD ASF نیز موجود می باشد. فرمت های HD که با عنوان های مختلف در برنامه موجود است هر کدام جهت دستگاه ها و کنسول های مختلفی می باشد. هدف از قرار گرفتن این فرمت ها در برنامه تنها پشتیبانی از دستگاه ها و کنسول هایی همچون iPod, iPhone, Apple TV, PSP, PS3, Mobile Phone, Wii, Zune می باشد. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به توانایی ویرایش فایل های ویدئویی ، اضافه نمودن افکت های گوناگون به ویدئو ، چسباندن و یا تکه تکه کردن ویدئوها ، سرعت بالا در تبدیل و… اشاره نمود.

     

    4Easysoft DivX تبدیل فرمت های ویدئویی DivX با استفاده از 4Easysoft DivX Converter 3.1.16

    .: ادامه مطلب :.

    ویرایشگر صوتی پیشرفته سونی Sony Sound Forge Pro v10.0

    امروزه استفاده از نرم افزارهای ساخت و ویرایش موزیک بسیار رایج شده است. استفاده از این نرم افزارها به دلایل مختلف توانسته جای آلات موسیقی را بگیرد. تعداد افرادی که به صورت حرفه ای به آهنگ سازی مشغول هستند کم نیست و بسیاری از افراد هم هستند که به صورت تفریحی بخشی از اوقات فراغت خود را در کنار رایانه شخصی به کار با نرم افزارهای ساخت موزیک و ویرایش صوت می گذرانند.  Sony Sound Forge Pro نام نرم افزاری محصول کمپانی SONY می باشد که با قابلیت های فراوان دستیاری بسیار مناسب برای تدوینگران صوت به شمار می رود. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی فوق العاده برای حرفه ای ها تدوین صوت از بهترین گزینه ها به شمار می رود. همانطور که از نامش هم پیداست این ابزار با قدرت مثال زدنی سونی عمل می کتد.
    ابزاری بسیار کامل و حرفه ای که تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.  به گفته سایت سازنده که تقریبا ادعایی است که در پس آن حقیتی نهفته تمامی امکانات لازم برای یک ویرایش حرفه ای را می توان در این ابزار به وضوح پیدا کرد. قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج، پشتیبانی از صداهای۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت برروی لوح های فشرده تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار را تشکیل می دهند.
    ضبط زنده ی instrument ها و صدا های خام ، ویرایش و ترمیم صوتی ، افزودن effect های صوتی در حد یک Studio و تبدیل file ها به سرعت برق از ویژگی های این نرم افزار می باشد .شما حتی قادر به ساخت track های تنهای karaoke  خود ، با ابزار های Vocal Eraser خواهید بود .

     

    sony sound forge pro ویرایشگر صوتی پیشرفته سونی Sony Sound Forge Pro v10.0

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Sound Forge, نرم افزار ویرایش صدا, نسخه جدید نرم افزار Sound Forgex,
  • تبدیل فرمت Mkv به سایر فرمت ها توسط Xilisoft MKV Converter 5.1.26.092

    یکی از فرمتهای رایج تصویری که امروزه زیاد در اینترنت مشاهده می شود فرمت Mkv می باشد این فرمت با حجم کم ولی با کیفیت بالا بسیار مورد استفاده ارائه کنندگان فیلم ها بر روی اینترنت می باشد ولی مشکل عمده ای که این فرمت تصویری دارد عدم ساپورت آن در دستگاه های خانگی و سیستم های پخش می باشد که علت آن هم جدید بودن این فرمت می باشد شرکت معتبر Xilisoft که سابقه طولانی در تولید نرم افزارهای تبدیل فایلهای ویدیویی و صوتی دارد نرم افزار Xilisoft MKV Converter را ارائه کرده است که به راحتی می توانید با چند کلیک ویدیو مورد نظر را به فرمت های تصویری رایج و قدیمی در آورید یک نکته بسیار خوبی که در این ورژن از نرم افزار استفاده شده سرعت بالای تبدیل و پشتیبانی از زیرنویسهای فارسی است برای این کار کافی است که زیر نویس فیلم مورد نظر خود را در کنار فیلم و همنام با آن کرده و کار تبدیل را انجام دهید تا زیرنویس به فیلم بچسبد!

     

    mkvconvert تبدیل فرمت Mkv به سایر فرمت ها توسط Xilisoft MKV Converter 5.1.26.092

    .: ادامه مطلب :.

    تبدیل فایل های RMVB با استفاده از Xilisoft RMVB Converter 5.1.26

    Xilisoft RMVB Converter نرم افزاری است قدرتمند از شرکت بسیار معروف Xilisoft که قادر است در کمترین زمان ممکن فرمت RMVB را به فرمت هایی نظیر Avi , Mp4 , MPEG و سایر فرمت های محبوب و شناخته شده تبدیل کند. محدوده ی کاری این نرم افزار فقط به تبدیل فرمت RMVB به سایر فرمت ها محدود نمیشود ، بلکه قادر است تا سایر فرمت ها را نیز به فرمت RMVB تبدیل کند. مهم نیست که فایل ویدئویی شما در قالب کدام یک از فرمت های MKV, FLV, MPEG, DAT, VOB, WMV می باشد ، زیرا این نرم افزار از تمامی این فرمت ها به طور کامل پشتیبانی کرده و قادر است تا در کمترین زمان ممکن آن ها را به فرمت RMVB تبدیل کند. نرم افزار دارای تنظیمات بسیاری جهت تبدیل بوده و شما طبق نیاز خود می توانید به تنظیم آن ها بپردازید. همچنین اگر پردازنده سیستم شما از نوع دو هسته ای می باشد ، برنامه قادر است تا از حداکثر توان آن جهت تبدیل استفاده کند که این خود باعث می شود تا زمان تبدیل کاهش یابد و در وقت شما صرفه جویی شود.

     

    rmvbconvert تبدیل فایل های RMVB با استفاده از Xilisoft RMVB Converter 5.1.26

    .: ادامه مطلب :.

    پخش تمامی مالتی مدیاها با KMPlayer 2.9.4.1436

    می دانید که برای پخش فرمتهای مختلف فایلهای صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و اون اینکه گاهی نرم افزار  شما از فرمتی پشتیبانی نمیکنه و یا اینکه نصبش فضای زیادی رو اشغال میکنه و بسیاری از مشکلات دیگه که حتما تا حالا با اونها برخورد داشته اید.
    اما نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمتهای دیگر را پخش کند.

     

     km پخش تمامي مالتي مدياها با KMPlayer 2.9.4.1436

     

    .: ادامه مطلب :.

    کپچر آسان اما حرفه ای با استفاده از Video Capture Master v7.0.1.1012

    اگر شما جزء کاربرانی باشید که با عمل کپچر کردن سر و کار داشته باشید حتما بارها به مشکلات کوچک و بزرگ در این زمینه مواجه شده اید .یکی از این مشکلات استفاده از نرم افزارهای سنگین مثل پریمیر و یا Ulead media Studio می باشد.
    Video Capture Master یکی از برنامه هایی می باشد که می تواند در این زمینه کمک های زیادی به شما کند این نرم افزار با داشتن دیتابیس های مختلف از دوربین ها و کارت های کپچر می تواند تصاویر را با بهترین کیفیت موجود برای شما فراهم سازد.

     

    videocap کپچر آسان اما حرفه ای با استفاده از Video Capture Master v7.0.1.1012

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش همه منظوره مالتی مدیا Cowon Jetaudio 7.5.1.2 Plus

     JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و … از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

    jetaudio downloadha.com پخش همه منظوره مالتي مديا Cowon Jetaudio 7.5.1.2 Plus

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Jetaudio, پخش كننده mkv, پخش كننده همه فرمت ها,
  • بهترین استودیو دیجیتال با Sony Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro

    مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و  Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.
    نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

    Sony Vegas downloadha.com بهترين استوديو ديجيتال با Sony Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: اديتور HD, اديتور ويديو و صدا, دانلود نرم افزار Sony Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro,
  • اجرا کردن تمام فایل های صوتی و تصویری K-Lite Mega Codec Pack 5.0.0

    ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.
    K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
    Codec  ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.
     

    K Lite downloadha.com اجرا كردن تمام فايل هاي صوتي و تصويري K Lite Mega Codec Pack 5.0.0

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب:دانلود نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack 5,0,0,
  • لذت تماشای فیلم با کیفیت واقعی با Cyberlink Power DVD Ultra 9.00

    با پیشرفت تکنولوژی و ازدیاد CD ها و علاقه افراد برای مشاهده این CD ها نرم افزارهای مختلفی جهت نمایش فایل های صوتی و تصویری که بتواند نیازهای شما را در هر جهت بر آورده سازد به بازار آمده است. نرم افزار PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink که علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.
    PowerDVD Ultra آخرین حلقه از چرخه تکاملی تحسین برانگیزترین ابزار اجرای DVD و خالق حد غایت در سرگرمی و لذت به هنگام اجرای فایل های تصویری و صوتی می باشد. این نرم افزار با بهره گیری از تعداد زیادی کنترل کننده قابل تنظیم برای Audio/Video برای ارائه بهترین کیفیت پخش، ارائه شده است.
    قابلیت پیشتیبانی از تمامی فرم های صوت و تصویر، ۸ کانال خروجی صدا در سینمای خانگی، و صدای فراگیر Surround با قدرت شبیه سازی واقعی، Power DVD را تبدیل به غول ترین Player در میان طرفداران DVD کرده است، با CyberLink Power DVD به عنوان Player بی همتای فیلم های High Definition از تماشای فیلم ها نهایت لذت را خواهیدبرد.

    powerdvd ultra downloadha.com لذت تماشاي فيلم با كيفيت واقعي با Cyberlink Power DVD Ultra 9.00

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Cyberlink Power DVD Ultra 9,00,
  • ساخت سریع آهنگ ها با Pioneer DJS 1.601

    ساخت و میکس موزیک های دی جی و پر انرژی که امروزه به صورت بسیار حرفه ای و پیشرفته پیگیری می شود توانسته است در قدمتی نه چندان طولانی جایی ماندگار در بین علاقمندان و مخاطبین خود پیدا کند و به عنوان شغل مهم پیگیری شود و همچنین عاملی برای معروفیت و مشهوریت افراد نیز به شمار آید. چند سالی است که در دنیای موزیک و در بین علاقمندان و مخاطبین آهنگ های پر تحرک جایگاه ویژه ای پیدا کرده تا جایی که در هنگام اجرای این قبیل آهنگ ها شاهد جمعیتی چند هزار نفری در سالن ها هستیم.
    Pioneer DJS یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین نرم افزار ها در زمینه ساخت موزیک های دی جی می باشد. این محصول قدرتمند شرکت pioneer با توجه به امکانات فراوانی که درون آن جای داده شده است و با توجه به سرعت خارق العاده، تفکیک صدای دیجیتالی، قدرت پردازش بالا، تقسیم بهینه صوت و با قدرت کیفی و خروجی بالا توانسته است جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.بوسیله این نرم افزار بسیار جالب شما می توانید از دی جی های ساده گرفته تا دی جی های حرفه ای را ساخته و برای خود ذخیره کنید. این نرم افزار یکی از قویترین و محبوبترین برنامه های دی جی در دنیا می باشد. در ضمن این برنامه با افکت های بسیارجالبی که درون آن گنجانده شده است جذابیت خاصی به آهنگهای ساخته شده شما می دهد. Pioneer DJS شما رو قادر میسازد تا به صورت کاملا حرفه ای به کارهای میکس و دی جی بپردازید و از نتیجه نهایی لذت کافی را ببرید.

    pioneer downloadha.com ساخت سريع آهنگ ها با Pioneer DJS 1.601


    قابلیت های کلیدی نرم افزار Pioneer DJS 1.601:
    - قابلیت میکس اتوماتیک با توجه به متد طراحی ساز
    - افکتهای متنوع ، زیبا و مناسب با سلیقه کاربر
    - قابلیت برش ، چینش، اضافه و… امکانات دیگر بر روی آهنگ
    - قابلیت ارتقاء خروجی صدا برای ضبط های حرفه ای
    - محیط کاربری آسان و راحت با امکانات در اختیار فراوان
    - قابلیت میکس دستی حرفه ای و میکس عادی با توجه به تجربه و سلیقه کاربر
    - قابلیت تبدیل فایل موزیک ساخته شده به فرمت Mp3 و دیگر فرمت های رایج
    - قابلیت تبدیل کیبورد به یک دستگاه حرفه ای نوازندگی موزیک
    - میکس و مونتاژ همزمان با بالاترین ظریب کیفی و فنی
    - سیستم مورد نیاز برای نصب و اجرای نرم افزار
    - و…

     

    password ساخت سريع آهنگ ها با Pioneer DJS 1.601پسورد فایل: www.downloadha.com

    download ساخت سريع آهنگ ها با Pioneer DJS 1.601لینک دانلود – ۵۹ مگابایت | لینک کمکی

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Pioneer DJS 1,601,
  • تغییر مشخصات فایل های مدیا به صورت دسته جمعی با Tag & Rename 3.5.2

    در حال حاضر نرم افزارهاى بی شمارى براى پردازش تگ هاى فایل هاى موزیک در اینترنت موجود است. اما Tag&Rename محصول شرکت SoftPointer ادعا می کند که از ویژگی هایى برخوردار است که می تواند با استفاده از آن ها این نوع پردازش را به طور متفاوت انجام دهد.
    نرم افزار Tag&Rename ابزار قدرتمند جهت مدیریت فایل های موسیقی می باشد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود بسیار سریع و آسان مجموعه موسیقی های خود را تغییر نام دهید، اطلاعت موجود در فایل موسیقی را ویرایش کنید (tag informations)، اطلاعاتی را بر اساس نام موسیقی در فایل وارد کنید و یا اطلاعات موسیقی را از سرورهای Amazon.com در فایل وارد کنید. نرم افزار Tag&Rename بسیاری از فیلدهای اطلاعاتی موجود در فایل های موسیقی از جمله lyrics و Cover art و Rating و Album artist و…. را پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار از Tagهای مخصوص موسیقی های کلاسیک نیز پشتیبانی می کند. به کمک این نرم افزار شما خیلی راحت می توانید اسامی و تگ های فایل هایتان مانند ID3v1 ،ID3v2.2 ،ID3v2.3 ID3v2.4 tags  را به دلخواه خودتان در بیارید.

    tag rename downloadha.com تغيير مشخصات فايل هاي مديا به صورت دسته جمعي با Tag & Rename 3.5.2

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Tag & Rename 3,5,2,
  • تغییر مشخصات فایل های مدیا به صورت دسته جمعی با Tag & Rename 3.5.2

    در حال حاضر نرم افزارهاى بی شمارى براى پردازش تگ هاى فایل هاى موزیک در اینترنت موجود است. اما Tag&Rename محصول شرکت SoftPointer ادعا می کند که از ویژگی هایى برخوردار است که می تواند با استفاده از آن ها این نوع پردازش را به طور متفاوت انجام دهد.
    نرم افزار Tag&Rename ابزار قدرتمند جهت مدیریت فایل های موسیقی می باشد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود بسیار سریع و آسان مجموعه موسیقی های خود را تغییر نام دهید، اطلاعت موجود در فایل موسیقی را ویرایش کنید (tag informations)، اطلاعاتی را بر اساس نام موسیقی در فایل وارد کنید و یا اطلاعات موسیقی را از سرورهای Amazon.com در فایل وارد کنید. نرم افزار Tag&Rename بسیاری از فیلدهای اطلاعاتی موجود در فایل های موسیقی از جمله lyrics و Cover art و Rating و Album artist و…. را پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار از Tagهای مخصوص موسیقی های کلاسیک نیز پشتیبانی می کند. به کمک این نرم افزار شما خیلی راحت می توانید اسامی و تگ های فایل هایتان مانند ID3v1 ،ID3v2.2 ،ID3v2.3 ID3v2.4 tags  را به دلخواه خودتان در بیارید.

    tag rename downloadha.com تغيير مشخصات فايل هاي مديا به صورت دسته جمعي با Tag & Rename 3.5.2

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Tag & Rename 3,5,2,
  • فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1

    BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد. اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید. بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار  BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید. یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,  می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد.
     
    BandiZip فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب: BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد, اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید, بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید, یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ, می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد, BandiZip فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3,00 Beta 1 BandiZip 3,00 Beta, دانلود BandiZip 3,00 Beta, دانلود BandiZip 3,00 Beta با لینک مستقیم, دانلود سریع ترین فشرده ساز, دانلود قویترین فشرده ساز, دانلود نرم افزار BandiZip 3,00 Beta, دانلود نرم افزار فشرده سا, فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3,00 Beta 1,
  • صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    دانلود سریال تلویزیونی دودکش

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود